Gå till innehåll
Växjö Ridklubb

Ny hemsida

Nu är föreningens nya hemsida lanserad!
Här kan ni läsa information om föreningen och ridskolan. Följa vad som är på gång i kalendern och hålla er uppdaterade kring nyheter. Som alltid när något är nytt, finns det små justeringar att göra. Skulle ni se att någon text inte stämmer, att någon länk är trasig eller om ni saknar någon information, hör då av er till ansvarig.

Några tips:

Prenumerera på nyheterna och kalendern för att följa information om t ex terminstider, tävlingar eller extra kurser. Gå till menyn "Nyheter" alternativt "Kalender" och välj "Prenumerera".

Glöm inte att läsa lite mer ingående om vår förening och om våra hästar. Varje häst har sin egen sida där ni kan läsa om deras bakgrund och se en kort film.

Fortsätt gärna att följa oss på Facebook och Instagram där ni ser fler händelser från vår ridklubb.

Välkomna hit!

Foto: Ann-Mari Nordén