Spännande saker på gång

Spännande saker är på gång. Vill du hjälpa till?

Vi ska bygga ett helt nytt ridhus och göra om lilla ridhuset till stall, så att alla hästar får rymliga boxar. Fantastiskt kul, eller hur?!
För att detta ska vara möjligt behöver vi alla hjälpas åt, så fortsätt läsa är du snäll.

Utöver personalen på Växjö Ridklubb finns en styrelse. Styrelsen arbetar helt ideellt vid sidan av ordinarie arbeten och består av ridelever och ridelevers föräldrar. Att vara med i styrelsen är väldigt roligt, men det kan också bli en hel del jobb - inte minst när vi har ett rejält byggprojekt framför oss!

Växjö Ridklubb är en ideell förening, vilket innebär att alla medlemmar behöver hjälpas åt med att ta hand om anläggningen, hagarna och verksamheten.

Vi vet att det är svårt att få tiden att räcka till ibland, men om vi är 450 medlemmar som hjälps åt, så behövs inte många timmar per person för att resultatet ska bli fantastiskt! Precis som hästar så är alla människor olika och gillar olika saker. Så nu undrar vi:

På vilket sätt vill just du bidra till allt roligt som ska ske hos Växjö Ridklubb?

På ridskolan finns en brevlåda. Där kan du lägga i en ifylld lapp som du hittar intill brevlådan. Du kan också fylla i e-postformuläret nedan.

Varmt tack för din hjälp!

Jag vill hjälpa till genom att göra följande:

Publicerad: 2023-05-03

Senast uppdaterad: 2023-06-05