
Anläggningsdag 26 april
Nu är det dags att dra på arbetshandskarna och förbereda anläggningen för vår och sommar!
Eftersom klubben inte har någon vaktmästare måste alla medlemmar hjälpas åt att underhålla stall och hagar. Inga förkunskaper krävs.
När: Söndag 26 april
Tid: 09.30-14
Var: Samling på innegården
Vi bjuder på FIKA så anmäl er på listan som hänger på anslagstavlan vid sadelkammaren eller via formuläret här längst ner på sidan. Barn är hjärtligt välkomna tillsammans med förälder.
Fokus på anläggningsdagen 26 april:
- Städa undan skräp och köra till tippen
- Se över elstängslen i sommarhagarna
Utrustning att ta med om du har:
Släp (anmäl i formuläret nedan eller på listan)
Utrustning för att röja sly/grensax mm