Ny personal välkomnas

Till hösten välkomnar vi nya ansikten i vår personalstyrka. Adrian och Jennifer, varmt välkomna till Växjö Ridklubb!

Vi tackar samtidigt Evelina och Anita för sina fina insatser hos oss och önskar dem stort lycka till i framtiden med sina nya ridlärarjobb! Evelinas sista vecka är v.32 och Anitas sista vecka är v.34.

Just nu pågår planeringen av höstterminen för fullt och vi återkommer med mer information inom kort.

Kort presentation av vår nya personal:

• Adrian är bördig från Norge och har jobbat i tävlingstall som beridare och groom under flera år. Hoppning är hans stora intresse och han tävlar idag på 1.30-nivå.
  • Jennifer har ett förflutet på Ljungby Ridklubb där hon bland annat varit ordförande i ungdomssektionen och hållit i en del lektioner. Jennifer har läst ridlärarutbildning i Olofström och har jobbat i tävlingstall och som groom åt tävlingsryttare. Även hon har ett stort intresse för hoppning.

Publicerad: 2023-08-08

Senast uppdaterad: 2023-08-22