Intresseanmälan Jönköping Horse Show

Visst vore det roligt att göra en gemensam resa till Jönköping Horse Show med Växjö Ridklubb?

Föreningen överväger att ordna en gemensam bussresa till evenemanget, lördag 4 november. Om du är intresserad, fyll i uppgifterna nedan. Intresseanmälan är inte bindande men vi uppskattar om du tänker igenom om du kan följa med innan. Det hjälper oss att boka en passande buss.

Biljetter till Jönköping Horse Show köper du själv separat. Vad gäller priset för bussresan, kommer vi att hålla det så rimligt som möjligt. Vi återkommer med mer information om detaljerna, inklusive pris och exakta tider för avresa och återkomst.

För medlemmar som är under 15 år, ska en vuxen person medfölja på resan som har ansvaret för dig under dagen. En vuxen kan ansvara för flera barn om man önskar.

Anmäl ditt intresse senast söndag v.35, 2 september.

För frågor hör av dig till rebecca.mattsson@vaxjoridklubb.se eller elisabeth.johansson@vaxjoridklubb.se.

Jag är medlem hos Växjö Ridklubb * (obligatorisk)
Jag är medlem hos Växjö Ridklubb

Jag är under 15 år * (obligatorisk)
Jag är under 15 år