Teorischema v. 5

Dags för teorivecka. I filen nedan ser ni vilka teorier som finns att välja på.

• Du väljer själv vilken teori du vill gå på under veckan utifrån listan och anmäler dig via mejl.
  • Du får gå på så många teorier du vill under veckan.
  • Anmälan sker senast söndagen den 28 januari kl. 20:00 till sofia.sandberg@vaxjoridklubb.se, efteranmälan mottas i mån av plats.
  • Är du elev men har ingen lektion v.5 och vill vara med på teoriveckan får du naturligtvis vara med på hela veckan för samma avgift som en ridlektion.
  • Lektionerna är öppna för alla våra elever, men till vissa lektioner behövs vissa förkunskaper i ämnet för att kunna ta till sig innehållet till fullo.
  • Övning - på teorischemat finns det några pass med övning alla grupper kommer rida någon gång under de närmaste veckorna. Gå på genomgången någon av dagarna för att lära dig övningen samt ha möjlighet att ställa frågor. Det finns genomgång anpassad för dig som rider i lilla ridhuset och genomgång anpassad för dig som rider i stora ridhuset.

Klicka här för teorischema! Pdf, 345.7 kB, öppnas i nytt fönster.

Välkommen!

Publicerad: 2024-01-23